2020. október 25., vasárnap

Saeco Poemia presszó kávéfőző - nem működik - alkuképes - Jelenlegi ára: 25 000 Ft

Eladnám Saeco Poemia presszó kávéfőzőm.
Az ár alkuképes!
Egyik napról a másikra úgy döntött, hogy nem főzi le a kávét. Műkdik ha bekapcsolom, de a víz valami miatt nem folyik rajta át.
Arra gyanakszom, hogy vízköves. Próbáltam kitisztítani, de nem sikerült meggyógyítani.
Ritkán iszok kávét, sokáig nem kapcsoltam be és amikor használni szerettem volna, nem sikerült.
Van azóta egy új kávéfőzőm, erre nincs szükségem, ha valakinek van kedve/ideje foglalkozni vele, szerntem hamar múködőképes állapotba lehet hozni.
Adatai a következők:
Szivattyú nyomás: 15 bar
Víztartály űrtartalma: 6 csésze / 1, 25l
Gőzölés funkció is van rajta
Teljesítmény: 950 W
Minden alkatrésze megvan:
Egy, illetve kétszemélyes szűrő, műanyag cső a gőzőléshez, víztartály, víztartályhoz szűrő.
Nem sokat használtam, a jelenlegi vízszűrővel csak kb 5 alkalommal főztem vele kávét.
Mivel elég nehéz a személyes átvételt javasolnám. Eredeti papírja és doboza is megvan még.
Itt egy link, ahol eseteg több adatot lehet róla megtudni:
https: //www. philips. hu/c-p/HD8423_19/saeco-poemia-manualis-eszpresszo-kavefoezoe

Jelenlegi ára: 25 000 Ft
Az aukció vége: 2020-10-25 15:28 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése