2017. december 31., vasárnap

Iphone 5S 16GB Telenor függő Kishibásan eladó - Jelenlegi ára: 33 900 Ft

Eladó a képeken látható Hibás Apple Iphone 5s Telenor függő (Space Grey) készülék.
Hibája: A kijelző plexije törött, a képeken próbáltam élethűen visszaadni. A fémház itt-ott használatból eredően karcos. Működésében hibátlan, az összes funkciója működik. Én jó ideje így használtam, a törött plexi ellenére az érintő mindenhol működik, nem tudom, azt kell-e cserélni, telefon váltás miatt már nem akartam Rá költeni. Telenor Szolgáltatótótl vásárolt, Szolgáltatói garancia 2018. 05. 05. napig. (A kijelző hibát nem próbáltattam garanciában javítani, de egy próbát megérhet, Én már nem kívántam foglalkozni vele).
Töltő/USB kábellel, a headsetet kis em bontottam, bontatlan állapotban van, eredeti termék.
A termék leütése esetén a kapcsolatfelvételnek 3 napon meg kell történnie, a vételár utalásának 7 nap alatt le kell zajlani. Ellenkező esetben kénytelen vagyok negatív értékelést adni és újra indítani a terméket. Kérném ennek fényében licitálni és köszönöm a megértést.

Jelenlegi ára: 33 900 Ft
Az aukció vége: 2018-01-21 13:09 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése