2017. április 29., szombat

Microsoft Lumia 640 LTE nagyon szép állapotban - Jelenlegi ára: 14 000 Ft

Eladó egy nagyon szép állapotban levő Microsoft Lumia 640-es telefon.
Kifogástalanul működik, akkumulátor tökéletes, nem volt sokat használva..
2016. Februárjában lett vásárolva és kb 3 hónapja dobozban áll.
Saját dobozával adom és ajándékba adok hozzá egy enyhén használt flippes tokot.
Természetesen töltő, használati utasítás is a dobozában van.
A készülék telenor függő!
Jelenleg Windows 8-es fut rajta, de azonnal lehet frissíteni 10-esre aki igényli. Mivel én nem használtam már egy ideje, ezért én nem tettem meg ezt a lépést.
Az első naptól kezdve védőfólia van a készüléken és az első naptól kezdve flipptokban tartottam.
Személyesen átvehető Vácon vagy Budapesten is megoldható a Nyugati pályaudvaron, vagy a II. kerületben.
Szívesen küldöm postán is aminek költségét a vevő fizeti!
Utánvétellel sajna nem tudom küldeni.
Kérem nézze meg a többi termékemet hátha talál valami érdekeset!
MPL csomag automatába is tudom küldeni.


Jelenlegi ára: 14 000 Ft
Az aukció vége: 2017-05-20 12:55 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése